Godkendelse af uddannede BedreBolig-rådgivere

Godkendelse af uddannede BedreBolig-rådgivere

Godkendelse af uddannede BedreBolig-rådgivere

Efter gennemførsel af den obligatoriske prøve som BedreBolig-rådgiver skal du ansøge om godkendelse hos Energistyrelsen. Det er din virksomhed, der skal søge om godkendelse som BedreBolig-rådgiver. Når din virksomhed er godkendt, vil den automatisk komme på listen over rådgivere på BedreBolig.dk.

Du kan blive godkendt som BedreBolig-rådgiver, når du har bestået uddannelsens modul 1. Tager du modul 2, efter at du er blevet godkendt som BedreBolig-rådgiver, kan du indsende dit modul 2-bevis til info@BedreBolig.dk.

Selvom du bliver godkendt nu, skal du inden 1. april 2015 have:

  • en medarbejder, der har bestået BedreBolig-uddannelsens modul 2 eller en aftale med en underleverandør, der har bestået BedreBolig-uddannelsens modul 2
  • et godkendt eller certificeret kvalitetsstyringssystem

Til dokumentation af dette skal du udfylde et af skemaerne nedenfor og indsende det til Energistyrelsen.

Læs mere om krav til kvalitetsstyringssystem i bekendtgørelsen.

Ansøg om godkendelse, efter at du har gennemført uddannelse

Hvis du har taget BedreBolig-uddannelsen, men din virksomhed endnu ikke har søgt om godkendelse, kan du ansøge ved at udfylde skemaet i nedenstående link og sende det til Energistyrelsen ved hjælp af knappen ”Ansøg” nedenfor.

Sådan gør du

  • Udfyld ansøgningsskemaet i linket nedenfor, og gem det på din computer.
  • Find dit BedreBolig-bevis og din dokumentation for grund- og efteruddannelsen frem i digital form.
  • Udfyld indberetning om godkendt eller certificeret kvalitetsstyringssystem, hvis du har et sådant.
  • Klik på ”Ansøg”-knappen herunder, udfyld skemaet, og vedhæft ovenstående dokumenter.

Ansøg

Vi giver dig besked, når vi har behandlet din ansøgning. Når ansøgningen er godkendt, kommer din virksomhed på listen over BedreBolig-rådgivere.

Godkendelse af uddannede BedreBolig-rådgivere

Siden er opdateret 15.09.2016 Kommentér denne side Til top